שדרות יצחק רבין 18, עפולה

חדשנות בכירורגיה הפלסטית והאסתטית

בשנים האחרונות אנו עדים לחידושים רבים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית. זה כולל את כל ענפי התחום, החל מהכירורגיה הפלסטית – עם גישות ניתוחיות חדשות, ועד שילובים של ניתוחים המאפשרים למנתח להגיע לתוצאות טובות, ולמנותח לקבל טיפול ביותר מאזור אחד באותו ניתוח. 

הניתוחים המשולבים הפכו להיות חלק שגרתי מעבודת המנתח הפלסטי. שילובים דוגמת ניתוחי בטן וחזה, ניתוחי פנים וחזה, ניתוחי בטן ופנים ואחרים, מביאים לתוצאות טובות ויש להם יתרונות רבים, בעיקר בהקלה על המטופל מבחינת החלמה, היות שבניתוח אחד מבצעים שתי פעולות בו זמנית. גישות ניתוחיות חדשות, במיוחד בתחום הכירורגיה של האף, עם הגידול בביקוש לניתוחי אף בשיטה הפתוחה, מייצרות תוצאות טובות יותר ומאפשרות טיפול במיוחד באזור קצה האף, כשמדובר במטופלות עם קצה אף רחב ועור עבה. 

עולם פיסול הפנים והשימוש בחומרי המילוי בהחלט עבר דרך ארוכה בשנים האחרונות. כיום ביכולתנו להגיע לתוצאות טובות יותר ולטפל בבעיות שלא יכולנו לתת להם מענה בעבר. היום אנחנו יכולים לדבר על פיסול פנים במונחים של הרבה מעבר למילוי ותוספת של נפח, ועל מתן הרמוניה ויחסיות למראה הפנים ופחות מראה מלאכותי. הכניסה של החומצות ההיאלרוניות החדשות עם מבנה וחיבור גמיש יותר של מולקולות, מאפשרת לנו לתת מראה פנים צעיר, תוך כדי מתן נפח. 

המוצרים בהם אנו עושים שימוש כיום מבוססים על סידן ומאפשרים ייצור של קולגן חדש, דבר המעניק מתיחה של עור הפנים, כך שבנוסף לאפקט המילוי והפיסול, אנו מסוגלים לטפל באנשים בגיל מבוגר יותר הסובלים מנפילה של עור הפנים ואין ברצונם לעבור ניתוחים פלסטיים.

בנוסף לחומרי המילוי, השימוש בחומרים המבוססים על רעלן הבוטוקס הביאו לשיפור ניכר בתוצאות הטיפולים האסתטיים בעור הפנים. גם החוטים למיניהם, כולל החדשים שבהם, המעודדים בחלקם יצירת קולגן ובחלקם נותנים אפקט מכאני של משיכה, הצטרפו למערך הכלים של הכירורגיה הפלסטית ומאפשרים לו לטפח ולשפר את עור הפנים. 

ואי אפשר לדבר על חדשנות מבלי לגעת בסוגיה של טיפוח עור הפנים ע"י שימוש בכלים ובמכשירים שונים הקיימים היום בשוק, שמטרתם לבצע בצורה זו או אחרת קילוף של עור הפנים. החידוש בתחום הוא הקילוף עדין, שאם מתמידים בו, הוא יכול להביא לשיפור ניכר בעור הפנים. אם בעבר הייתה מקובלת הגישה של קילוף העור בשיטה העמוקה שהייתה דורשת החלמה ממושכת, כיום הגישה הנפוצה יותר היא של הקילוף העדין, אשר נותן שינוי הדרגתי, אינו דורש תקופת החלמה ארוכה ונסבל יותר מאשר הקילוף העמוק. 

כפי שניתן לראות, בעולם הכירורגיה הפלסטית והאסתטיקה אנו עדים לחידושים חדשות לבקרים. יחד עם זאת, יש כמה המלצות שאינן משתנות: על המטופל לבחון ולבדוק היטב את המרפאה אליה הוא מגיע, כולל את הרופא המטפל, את הכשרתו ואת ניסיונו. 

מאחל לכולם הרבה יופי.

ד"ר עזיז שופאני 

כותב הוא מנתח מומחה לכירורגיה פלסטית, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית במרכז רפואי העמק, מקבל מטופלים בקליניקה פרטית בנצרת עילית ובמרכז RMC חדרי ניתוח חדישים ומשוכללים והוא עובד בהסדר עם קופות החולים, הביטוחים המשלימים וחברות הביטוח *2323 | rmc-md.co.il

כיום, בעידן הדיגיטלי, ניתן להגיע לנתונים אלה בקלות רבה. לא פחות חשוב - על המטופל להגדיר בדיוק את הבעיה ממנה הוא סובל על מנת שהרופא יוכל להציע לו את הפתרונות המתאימים ביותר. ולא לשכוח, באחריות המטופל לבקש מידע בנוגע לחומרים בהם הולך הרופא להשתמש, יתרונותיהם וחסרונותיהם של כל אחד מהם.
ד"ר עזיז שופאני

זימון תור

הזינו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

ברוכים הבאים לרשת medica מרכזים רפואיים

medica רפואה ברמה של 5 כוכבים הינה רשת מרכזים רפואיים מתקדמת בפריסה ארצית:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​